Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II
Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II
Simtrain.ch SBB A/E 3/6 II
0 Review | Review toevoegen
Beschrijving SBB Ae 3/6 II trein TS Klassiek 2024 Nieuw: simtrain heeft de distributie van de TrainworX add-ons overgenomen. NIEUW: De Ae 3/6 II bevat nu 4 scenario's: Twee voor Zürich-Olten Twee

Artikelnummer

137061

€ 19,90
Prijs per stuk

Voorraad : 20

Het aantal Spaarpunten dat je voor dit product ontvangt is 19
Aantal: 
Bestellen
 

Beschrijving

 

SBB Ae 3/6 II trein

TS Klassiek 2024
 
 
Nieuw: simtrain heeft de distributie van de TrainworX add-ons overgenomen.
 
NIEUW: De Ae 3/6 II bevat nu 4 scenario's:
Twee voor Zürich-Olten
Twee voor Gottahrd Panorama Express

Systeemvereisten:

TS Classic 2024
Optioneel voor de scenario's: Zürich-Olten en Gotthard Panorama Express

   

Als verdere ontwikkeling van het prototype locomotief Be 3/5 werd de Ae 3/6 II ontwikkeld, met slechts één transformator. De serie Ae 3/6 II werd van 1923 tot 1926 in vier tranches aangeschaft bij de Zwitserse Locomotief- en Machinefabriek (SLM) en de Oerlikon Machinefabriek (MFO). Het ontwerp met slechts één transformator vereiste een asymmetrisch ontwerp, wat tot uiting komt in de asopstelling 2'C1'. Het koppel van de twee tractiemotoren wordt via twee tussenassen en een driehoekige stang op de middelste as overgebracht. Twee koppelstangen verbinden de drie aandrijfassen met elkaar. Omdat het vermogen van de transformator de locomotieven niet bevredigde, werd een krachtiger model geïnstalleerd vanaf nummer 10421.

De tapwisselaar die werd gebruikt om de trekkracht te regelen (hefboommechanisme met overschakelende chokespoelen) was al door MFO gebruikt op enkele Ce 6/8 II's. Later vond het zijn weg naar de Ce 6/8 III. De tractiemotoren, met een diameter van ca. 1900 mm en een gewicht van ca. 10 ton per stuk, zijn de grootste tractiemotoren die ooit in SBB-locomotieven zijn gebruikt. Net als bij andere series maakten wijzigingen aan het onderstel het mogelijk om de topsnelheid in 1929 te verhogen van 90 naar 100 km/u.

 

De Szenariso:

Gottahrd Panorama Express:

- Ae 3/6 II 03 Pullman-trein in het bovenste Reussdal

- Ae 3/6 II 04 goederentrein zoals vroeger

 

Zürich-Olten:

- Ae 3/6 II-01 Regionalzug in alter Zeit

- Ae 3/6 II-02 goederen van Bazel naar de RBL

 

 

 

De Quick Drives - Quick Game:

- Er zijn acht verschillende treinsamenstellingen beschikbaar!

 

 

Sorteren op:

Geen reviews gevonden.

Trainsim2017.nl Webshop