Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel
Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel
Simtrain.ch SBB Re4/4 Pendel
0 Review | Review toevoegen
SBB Re 4/4 I forenzentrein Trein Sim Klassiek 2024 Nieuw: simtrain heeft de distributie van de TrainworX add-ons overgenomen. NIEUW: De shuttletrein Re 4/4 I bevat nu 4 scenario's voor de Gotth

Artikelnummer

137060

€ 24,95
Prijs per stuk

Voorraad : 20

Het aantal Spaarpunten dat je voor dit product ontvangt is 24
Aantal: 
Bestellen
 

SBB Re 4/4 I forenzentrein

Trein Sim Klassiek 2024
 
  
Nieuw: simtrain heeft de distributie van de TrainworX add-ons overgenomen.
 
NIEUW: De shuttletrein Re 4/4 I bevat nu 4 scenario's voor de Gotthard Panorama Express.
 

Systeemvereisten:

TS Classic 2024
route Gotthard Panorama Express van simtrain.ch hier

 
 

Deze add-on omvat de SBB's Re 4/4 I forensentrein uit de jaren
1950 en vier scenario's voor de Gotthard Panorama
Express uit simtrain.ch

 

 

Geschiedenis 

Tegen het einde van de Tweede Wereldoorlog werden concrete plannen gemaakt voor een nieuw, licht en snel
type locomotief. Bijzondere aandacht werd besteed aan de mogelijkheid om met hogere snelheden door
bochten te rijden. De zware Ae 4/4 251 van de BLS diende als model.
Terwijl de SLM het mechanische deel creëerde, leidde de MFO het elektrische ontwerp en deelde
het werk met de bedrijven BBC en SAAS. Van 1946 tot 1951 werden de locomotieven met
de nummers 401-426 en 427-450 in twee deelseries geleverd. De nieuw
ontwikkelde transformator met radiaalbeplating van BBC zorgde voor een grote gewichtsbesparing. Tussen 1958 en 1960
werden de locomotieven omgenummerd (10001-10050). De stuur- en remkleppen van het type
"Westinghouse" werden vervangen door die van Oerlikon. De G/P/R-schakelaars zijn ook vereenvoudigd en de "G"-stand is verwijderd.
Halverwege de jaren 60 werden de spaken van de wielen versterkt.
De Re 4/4 I wordt herinnerd als een moderne locomotief vóór de lichte sneltreinen, maar ook van
het latere gebruik in het regionale verkeer en als universele locomotief nog vóór goederentreinen.

Het rollend materieel

- Re 4/4 I 10001, 10001 verweerd, 10002
- Lichte stalen wagens A, AB, B en D (en verweerde versies)
- BDt stuurstandrijtuig (en verweerde versie)



 

Scenario's / Machinistenservice op de Gotthard

Wanneer de Gotthard Panorama Express is geïnstalleerd, zijn er 4 scenario's onder RIJDEN / -STANDAARD:

- GPE_08 – kinderwagens op de berg (Erstfeld naar Göschenen)

- GPE_09 – terug naar het dal (Göschenen naar Erstfeld)

- GPE_10 – met de slinger naar het meer (Erstfeld naar Flüelen met manoeuvres)

- GPE_11 – Naar huis terugkerende reisgroep (Flüelen – Gurtnellen – Erstfeld Depot)



GRATIS SPEL 4 startposities

- FSp_08 - ritje in het stuurstandrijtuig van Flüelen, spoor 1

- FSp_09 - inrit locomotief Re4/4I van Göschenen, spoor 1

- FSp_10 - locomotief uit depot, treinmontage in Erstfeld

- FSp_11 - Re4/4 slinger bij het Urimeer

  

 

Tip:

Voor de scenario's op de Gotthard heeft u de Gotthard Panorama Express van simtrain.ch nodig. hier

 

 

Systeemvereisten
Train Simulator Classic 2024
64-bits besturingssysteem: Windows 10 /11
3,0 GHz pc of andere dual-core processor
8,0 GB RAM
Direct X 9.0c-compatibele videokaart met 1024 MB videogeheugen
0,5 GB vrije ruimte op de harde schijf

Sorteren op:

Geen reviews gevonden.