TSG DB BR 425
De klasse 425, een 4-delige lichte en zuinige elektrische meervoudige eenheid, moest worden aangepast van Deutsche Bahn in 1994 aan het consortium van fabrikanten van Siemens, Adtranz/Bombardier en DWA, in aanvulling opde klasse 423, die is ontworpen voor zuivere S-Bahn-werking( Deutsche Waggonbau AG). In tegenstellingtot de andere series (423.424), was de trein bedoeld voor regionaal verkeer. Het verschilt dienovereenkomstig in de apparatuur. Er is bijvoorbeeld één deur minder per auto en er is een invalide toilet in de eerste aandrijf kop geïnstalleerd.
Een totaal van 249 4-auto units werden geproduceerd in een totaal van 5 Series. De verschillende bouw Series verschillen in functies zoals extra stappen op de toegangsdeuren en het algemene interieur ontwerp. Technisch gezien zijn de voertuigen nagenoeg identiek geconstrueerd. De afgeleide klasse 424 (S-Bahn Hannover) en de 426, ook ontworpen voor regionaal gebruik, zijn ook technisch bijna identiek. Er zijn ook verschillen in de apparatuur met trein controlesystemen. De eerste en derdeserie zijn uitgerust met LZB en zijn daarom ook goedgekeurd voor gebruik met een maximumsnelheid van 160 km/h, terwijl alle andere alleen zijn goedgekeurd voor maximaal 140 km/h.
In de eerste jaren van de operatie waren er altijd problemen met de voertuigen. Met name de remsystemen leidden tot aanzienlijke vertragingen in de werking. Passagiers bekritiseerden ook herhaaldelijk de apparatuur en het volume van de voertuigen in de passagiersruimte. Deze problemen zijn grotendeels geëlimineerd door wijzigingen. De voertuigen zijn nu operationeel door de REGIO-dochteronderneming van Deutsche Bahn AG en zijn bijna landelijk te vinden.
De omschakeling van de trein naar de trein simulator omvat de eerste serie constructieen is daarom bedoeld voor gebruik met LZB en een goedgekeurde snelheid van 160 km/h. Alle details van de serie werden aannemelijk in het model gereproduceerd. Dus, natuurlijk, het toilet kan worden gevonden in de eerste aandrijving hoofd en de vaste stappen bij de toegangsdeuren zijn ook beschikbaar. Het label komt overeen met de voertuigen die zich in de regio München bevinden (REGIO Bayern). De rijstandaard is zorgvuldig en getrouw gereproduceerd. Functies en het rijgedrag van de trein werden ook op een bijna voorbeeldige manier ontwikkeld, samen met een machinist op deze serie.
Het pakket bevat de meerdere eenheden in twee versies. Een schone versie en een enigszins vuile versie. Natuurlijk zijn alle gimmicks en functies waar onze klanten dol op zijn inbegrepen. Deze omvatten bediend rolgordijnen, zijramen, Ebulaen een volledig nieuwe functie, zoals de hoogteaanpassing van de bestuurdersstoel met camera-instelling. Het interieur van de rijtuigen was natuurlijk ook opnieuw gemaakt en kan worden bewonderd door de bijbehorende passagiers zichten. Dit wordt aangevuld met complexere functies zoals handmatige deurbediening en het algemene handling-en controle gedrag van de trein. Natuurlijk zijn PZB en LZB ook beschikbaar. Er is ook een schakelbare ZZA en een automatische nummering van de voertuigen van een eenheid.
Het voertuig is gericht op gevorderde gebruikers en de meegeleverde handleiding moet zorgvuldig worden gelezen om het voertuig te kunnen gebruiken met alle functies zonder interferentie in de trein simulator.
Functies:
- Twee vervuilingsniveaus (schoon, licht vervuild)
- Rolmodel Fair Driving gedrag
- complexe spanning en remkracht regeling
- LZB met command40 voor kruising Hp0
- Model just PZB90 V 2.0
- Time-time-SIFA
- bedienbaar EBuLa
- automatische en handmatige deurbediening (schakelbaar)
- In hoogte verstelbare bestuurdersstoel met gelijktijdige afstelling van de camerapositie
- schakelbare instrument verlichting
- Leeslampjes en rijstandaard licht
- Ruitenwissers met interval schakeling
- Strijk vuur met licht-en geluidseffect (LensFlare-effect)
- TS effecten zoals regendruppels en lensflares
- verschillende cameraposities in de bestuurderspositie en de passagiers weergave
- Schakelbare ZZA in alle voertuigen en passagiers weergaven
- Eenvoudige, optionele koude start
- compatibel met Memory-functie
- Een van de meest
Opmerking: met het installatieprogramma u als optie extra gereduceerde normale kaartstructuren selecteren. Dit kan worden gebruikt om het geheugenverbruik in de 32Bit-versie van de TS te verminderen en crashes te voorkomen. De kwaliteit van de zichtbare voertuigonderdelen kan minimaal worden aangetast. Deze optie is niet vereist voor de 64bit versie van de TS.
************************************************************************************************************************************************************************************
TSG Hausach - Konstanz
De Schwarzwald Bahn (KBS 720) is een hoofdlijn in Baden-Württemberg. De route in deze extensie (van Hausach Triberg naar Villingen) is een van de meest structureel en scenisch opmerkelijke delen van de hele route. Tussen Hausach en Sankt Georgen wordt een hoogteverschil van meer dan 564 meter over 38 kilometer spoor overwonnen. De trein passeert 37 tunnels die in bochten door de bergen gaan. De kortste tunnel in het hele Deutsche Bahn-netwerk is slechts 18 meter lang. De Schwarzwaldbahn wordt beschouwd als de eerste spoorweg in de bergen, die kunstmatig werd uitgebreid door vegen. Met de 52 km lange route-uitbreiding kunt u van Hausach door de bergen in het schwarzwald naar de laaglanden aan de Bodensee naar Konstanz rijden. Ervaar gevarieerde landschappen, opmerkelijke gebouwen en de charme van een route, die uniek is vanwege zijn loop in Duitsland.
Functies (route-uitbreiding):
52 km nieuwe hoofdlijn
zeer gedetailleerde spoorconstructie (incl.
getrouwe 3D bovenleiding
getrouw gereproduceerde stations / breekpunten
natuurgetrouwe landschapsweergave
getrouw gereproduceerde gebouwen op het spoor
5 spannende scenario's
Scenario's voor snelle gamemodus
vanaf 1-10-2019 is er de nieuwe versie beschikbaar V1.1
Heeft u de route al aangeschaft dan kunt u hem in uw account opnieuw downloaden
Let op: deze trackextensie vereist een actieve installatie van de hoofdlijn Konstanz - Villingen