SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4
SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4 SKTrains.be  NMBS / SNCB HVM4
SKTrains.be NMBS / SNCB HVM4
1 Review | Review toevoegen
De M4-rijtuigen van de NMBS zijn UIC-rijtuigen die aan het einde van de jaren 1970 werden geproduceerd. De reeks M4 werd samen met de reeks 03 (AM-MS 80 / 82 / 83) besteld om te voldoen aan de behoe

Artikelnummer

38003

€ 20,00
Prijs per stuk

Voorraad : 39

Het aantal Spaarpunten dat je voor dit product ontvangt is 20
Aantal: 
Bestellen
 
De M4-rijtuigen van de NMBS zijn UIC-rijtuigen die aan het einde van de jaren 1970 werden geproduceerd. De reeks M4 werd samen met de reeks 03 (AM-MS 80 / 82 / 83) besteld om te voldoen aan de behoeften van het toekomstige IC-IR plan van 1984 en de grote elektrificatie van het net. Toen ze op het Belgische spoorwegnet verschenen, werd de bordeauxrode kleur met een witte streep onder de ramen ingehuldigd. Deze kleur werd geleidelijk ingevoerd op al het materieel alvorens aan het eind van de 20e eeuw te worden vervangen door een kleur met een grijs-witte overheersing, een blauwe streep onderaan de bak en rode deuren, bekend als de "new-look". Deze zal beurtelings worden toegepast op de M4-rijtuigen tijdens hun renovatie. Vanaf het einde van de jaren negentig werden de M4-rijtuigen gerenoveerd: het interieur werd licht gewijzigd, hoewel de indeling met 2 + 3 zitplaatsen in de tweede klas werd behouden om de beschikbare capaciteit tijdens de spits niet te verminderen. Vanaf 2020 worden de M4-rijtuigen afgelost door de levering van de nieuwe dubbeldekkertreinstellen M7 van Alstom/Bombardier.

Sorteren op:

jermy - 29-09-2024 10:47

perfect